Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Δημοσιογράφο, Κυρία Γεωργία Λινάρδου

Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου την πολύ σπουδαία και έγκριτη Δημοσιογράφο, Κυρία Γεωργία Λινάρδου, για τα πολύ θερμά λόγια που χρησιμοποίησε σε άρθρο της που αφορούσε το πρόσωπο μου. Η αναφορά αυτή έγινε μέσω της αξιόπιστης και ανερχόμενης ιστοσελίδας www.storieumane.gr

Εγώ και οι Συνάδελφοι μου δίνουμε καθημερινά την μάχη στο Νοσοκομείο Παίδων <<Π. & Α. Κυριακού>>, κάτω από πολύ δύσκολες και αντίξοες συνθήκες, για να προσφέρουμε ότι καλύτερο μπορούμε στο νοσηλευόμενο παιδί. Τα ζεστά λόγια της κυρίας Λινάρδου όμως, μου δίνουν το κουράγιο να συνεχίσω να προσφέρω, γιατί αυτό που ονειρεύομαι είναι να δω το παιδί και τον έφηβο του σήμερα, έναν αυριανό υγιή ενήλικα.

Και πάλι θέλω να την ευχαριστήσω με την ευχή να έχει πάντα υγεία και να καμαρώσει την κορούλα της όπως την έχει φανταστεί στα πιο γλυκά της όνειρα.

Σχολιάστε

