Ευχαριστήριο

Θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Παναγιώτη Σπυρίδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Παιδιατρικής, Διευθυντή της Α’ Παιδιατρικής Κλινικής του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών (Όμιλος Ιατρικού Αθηνών). Τον ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια που έκανε για την ιστοσελίδα μου, στην ιστοσελίδα της ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι πρόκειται για «Μια ενημερωτική σελίδα για παιδιά, που ενδιαφέρει τους περισσότερους γονείς. Τα κείμενα τα οποία διαβάσαμε είναι προσεγμένα και αξιόπιστα. Για οδηγίες που αφορούν στη διατροφή του παιδιού, την συνιστούμε!». Επίσης ο κύριος Παναγιώτης Σπυρίδης αναδημοσίευσε άρθρο μου από την ιστοσελίδα μου, με τίτλο «Το καλοκαίρι και η διατροφή του παιδιού», στον ίδιο ιστότοπο της ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ.

Είναι μεγάλη τιμή για μένα να αναφέρεται στην ιστοσελίδα μου με τόσο κολακευτικά λόγια ένας τόσο σημαντικός και σπουδαίος Παιδίατρος και ένας εξαιρετικός Άνθρωπος. Οι λέξεις που χρησιμοποιεί ο Καθηγητής Παιδιατρικής κύριος Παναγιώτης Σπυρίδης, είναι αέρας στα πανιά μου για να συνεχίσω την ενημέρωση που κάνω μέσω της προσωπικής μου ιστοσελίδας σε θέματα που σχετίζονται με την Διατροφή των Παιδιών.

Όλοι σήμερα γνωρίζουν ότι η παιδική διατροφή είναι το θεμέλιο για την υγιή σωματική και πνευματική ανάπτυξη του παιδιού και όποιος αναφέρεται σ αυτήν πρέπει να μιλά υπεύθυνα και τεκμηριωμένα. Μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά είναι το μέλλον μας.

Ευχαριστώ για μια ακόμη φορά τον κύριο Σπυρίδη.

Σχολιάστε

