Μειώστε τον κίνδυνο για Διαβήτη μέσω της υγιεινής διαβίωσης

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας στον οποίο παραδοσιακά ανήκει η Παγκόσμια Ημέρα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη και είναι μια καλή ευκαιρία επομένως τώρα να μάθουμε πώς με την επιλογή της υγιεινής διατροφής και της αλλαγής του τρόπου ζωής μας, μπορούμε να βοηθήσουμε στην πρόληψη και στη θεραπεία αυτής της νόσου. Σχεδόν 800 χιλιάδες παιδιά και ενήλικες είναι διαγνωσμένοι στην Ελλάδα ότι πάσχουν από Διαβήτη και  επιπλέον 500 χιλιάδες είναι οι μη διαγνωσμένοι αλλά πάσχοντες από αυτή την νόσο, ενώ ένας μεγάλο ποσοστό συμπατριωτών μας είναι σε κίνδυνο κυρίως λόγω της παχυσαρκίας και της καθιστικής ζωής.

Μπορούμε όμως να συμβάλλουμε στη μείωση των στατιστικών αυτών. Ο Διαβήτης τύπου ΙΙ είναι η πιο κοινή μορφή Σακχαρώδη Διαβήτη. Μπορεί όμως να προληφθεί ή να παραταθεί η εμφάνιση του αρκετά χρόνια αργότερα, με τη διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους, με την τακτική σωματική άσκηση και με την υιοθέτηση της σωστής και υγιεινής διατροφής. Ακόμα και μικρές αλλαγές στην διαβίωση μας μπορούν να κάνουν την μεγάλη διαφορά. Οι επιστημονικές έρευνες που αφορούν την πρόληψη του Διαβήτη, δείχνουν ότι ο συνδυασμός 30 λεπτών σωματικής άσκησης πέντε ημέρες την εβδομάδα ή 150 συνολικά λεπτά την εβδομάδα και η μείωση κατά 7 % του σωματικού βάρους στα υπέρβαρα άτομα, οδηγεί σε μείωση κατά 60 % εμφάνισης διαβήτη. Ας αλλάξουμε επομένως λίγο την ζωή μας πριν είναι πολύ αργά.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: