Β6 και Φολικό οξύ, «ασπίδα» για την καρδιά μας

Εάν πραγματικά θέλουμε να προστατευθούμε από το έμφραγμα, το εγκεφαλικό επεισόδιο και τα άλλα καρδιαγγειακά νοσήματα, τότε πρέπει να καταναλώνουμε άφθονες βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Αυτό μας δείχνουν πολλές νέες μελέτες και ιδιαίτερα αυτές που έρχονται στα χέρια μας από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου την Ιαπωνία.

Που οφείλεται όμως αυτό;

Οι επιστήμονες είναι πλέον πεπεισμένοι ότι το φολικό οξύ και η Β6 προστατεύουν το καρδιαγγειακό μας σύστημα επειδή μειώνουν τα επίπεδα της ομοκυστεΐνης στο αίμα μας. Η ομοκυστεΐνη για τους μη γνωρίζοντες, είναι ένα αμινοξύ, το οποίο όταν είναι σε υψηλά επίπεδα στο αίμα του ανθρώπου, βλάπτει τα εσωτερικά τοιχώματα των αρτηριών του και ευνοεί την ανάπτυξη θρομβώσεων.

Καλές πηγές βιταμίνης Β6 είναι:

  • τα ψάρια
  • το συκώτι
  • το κρέας
  • τα δημητριακά ολικής αλέσεως
  • τα εμπλουτισμένα δημητριακά

Ενώ καλές πηγές φολικού οξέως είναι:

  • τα φρούτα
  • τα λαχανικά
  • τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα εμπλουτισμένα
  • τα φασόλια και γενικά τα όσπρια

Αρέσει σε %d bloggers: