Αποτελέσματα αγώνα 70 Χιλιομέτρων Φαιστός-Κνωσός

Τερματίσαμε ακόμη ένα αγώνα. Κι όχι όποιο κι όποιο αλλά ένα ακόμη υπερμαραθώνιο 70 χιλιομέτρων ξεκινώντας από το ανάκτορο της Φαιστού τερματίζοντας στο ανάκτορο της Κνωσού. Ο αγώνας είχε μεγάλη δυσκολία αφού είχαμε να αντιμετωπίσουμε εξ αρχής μια μεγάλη σε κλήση και παρατεινόμενη ανηφόρα μήκους 31 χιλιομέτρων. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να σφίξουν οι μύες των αθλητών και όταν ακολουθεί πια ο πολυπόθητος κατήφορος τα πόδια να μην σε πηγαίνουν αν δεν είσαι αρκετά και σωστά προπονημένος. Ευτυχώς ο καιρός ήταν κατάλληλος έτσι όπως τον ήθελα. Συννεφιά με λίγη βροχούλα κατά διαστήματα. Υπήρχε καλή τροφοδοσία κατά την διάρκεια του αγώνα τόσο από τους διοργανωτές όσο και από εθελοντές που μας πρόσφεραν ότι τους ζητάγαμε.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα την μητέρα μου και την αδελφή μου που ενώ αρχικά ήρθαν με σκοπό να μου κάνουν ψυχολογική υποστήριξη και τροφοδοσία κατά μήκος της διαδρομής παρέχοντας μου νερό, ισοτονικό διάλυμα και λίγη σοκολάτα, τελικά βοήθησαν όλους τους δρομείς με ότι είχαν μαζί τους χωρίς μέχρι σήμερα να έχουν την παραμικρή ανάλογη εμπειρία. Ευχαριστώ επίσης όσους με περίμεναν να με ενθαρρύνουν κατά μήκος της διαδρομής αλλά και τους συγγενείς και φίλους που με περίμεναν στον τερματισμό μου. Ευχαριστώ τέλος τους συναγωνιζόμενους υπερμαραθωνοδρόμους για το αγωνιστικό τους ήθος, την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν, για τον ανταγωνισμό (με την καλή έννοια) κατά την ώρα της υπερπροσπάθειας που τελικά με βοήθησε να τερματίσω σε καλή θέση.

Για την ιστορία να αναφέρω ότι στην αφετηρία βρεθήκαμε περίπου 30 αθλητές εκ των οποίων τερμάτισαν οι 20. Πρώτος για ακόμα μια φορά ο Παντελής Καμπαξής που συνέτριψε το ρεκόρ της διαδρομής κατά 12 λεπτά, πετυχαίνοντας χρόνο 4 ώρες 33 λεπτά 49 δευτερόλεπτα. Οι απονομές έγιναν από τους βουλευτές Ηρακλείου κ. Σκραφνάκη Μαρία, κ. Στρατάκη Μανώλη, από τον αντινομάρχη κ. Αστρινάκη Μιχάλη ενώ τίμησε με την παρουσία της την εκδήλωση η Δήμαρχος Παρανεστίου Δράμας κ. Αλίκη Σωτηριάδου που ως γνωστόν διοργανώνει τον ορειβατικό υπερμαραθώνιο βουνού μήκους 105 χιλιομέτρων.

Και του χρόνου.

Αποτελέσματα

1ος  Καμπαξής Παντελής          4 ώρες  33 λεπτά  49 δευτ

2ος  Σηφάκης Μανόλης              5 ώρες  36 λεπτά  17 δευτ

3ος  Μπούμπουκας Σταύρος     6 ώρες  20 λεπτά   53   δευτ

4ος  Ζάψας Λουκάς                    6 ώρες  25 λεπτά    53  δευτ

5ος  Καλλέργης Χάρης               6 ώρες  26 λεπτά     10 δευτ

6ος  Κουτσιούκος Γιώργος        6 ώρες  33 λεπτά     33 δευτ

7ος  Καϊσίδης Κώστας                6 ώρες   34 λεπτά     39 δευτ

8ος  Αδαμόπουλος Θεόδ.          6 ώρες   49 λεπτά         4  δευτ

9ος  Ξενιτίδης Σπυρίδων          6 ώρες    50 λεπτά      10 δευτ

10ος Τσιτσιλιανός Γιώργος      6 ώρες   50 λεπτά      12 δευτ

11η  Μαρκάκου Στέλλα             6 ώρες   51 λεπτά      21 δευτ

12ος Δημητρίου Νικόλαος       6 ώρες   54 λεπτά      55 δευτ

13ος Αβραμάκης Μανόλης      6 ώρες   57 λεπτά      17 δευτ

14ος Γεωργατζάς Αλέξαν.        6 ώρες   57 λεπτά      50 δευτ

15ος Στάμος Αλέξανδρος         6 ώρες   57 λεπτά      50 δευτ

16ος Πάτακας Θερινός                6 ώρες   57 λεπτά      50 δευτ

17ος Γεωργατσώνας Χαρ.        7 ώρες     2 λεπτά       12 δευτ

18ος Παπαδόπουλος Λεων.     7 ώρες   47 λεπτά       54 δευτ

19ος Κρίγκος Αθανάσιος           7 ώρες   47 λεπτά      55 δευτ

20ος Ελληνικάκης Μιχαήλ       7 ώρες    51 λεπτά      12 δευτ

9 Σχόλια

  1. 8848m said,

    08/12/2009 στις 8:51 μμ

    Χάρη εύχομαι υγεία και πάντα να κάνεις αυτό που σενθουσιάζει.Ευχαριστώ κι εγώ πολύ την αδελφή σου και τη μητέρα σου για τη συμπαράσταση που μουδειξαν στον αγώνα και προπαντός σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας.

    • 12/12/2009 στις 9:55 πμ

      Σ ευχαριστώ Αλέκο μου. Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα και μην ξεχάσεις να βάλεις το ωραίο σου μετάλλιο σε περίοπτη θέση !!!
      Έχεις πολλά χαιρετίσματα από το θείο μου τον Μανούσο.

  2. 08/12/2009 στις 11:03 μμ

    Πολλα συγχαρητηρια γιατρε μας!!

    • 12/12/2009 στις 10:01 πμ

      Γιώργο μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ. Εσύ ξέρεις από τέτοιους αγώνες !!! Ο επόμενος μεγάλος μου αγώνας είναι στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, εκεί που είχες τρέξει πέρυσι. Ελπίζω να είσαι μέσα και στην φετινή αποστολή. Φιλάκια στην κορούλα σου και στην Μαρία.

  3. 11/12/2009 στις 4:40 μμ

    Συγχαρητήρια κι από εμένα!! Φέτος δεν κατάφερα να τρέξω αλλά ήμουν μαζί σας στη διαδρομή ζούσα την υπερπροσπάθεια σας.. και του χρόνου..

    • 12/12/2009 στις 10:07 πμ

      Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου Μαραθωνοδρόμε αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά. Αυτό που ξέρω είναι ότι έχεις ωραία ιστοσελίδα και σε λίγες μέρες θα σε βάλλω στο blogroll μου. Ελπίζω του χρόνου να σε δω στον αγώνα. Πάντα με υγεία και πολλά χιλιόμετρα…

    • 22/12/2009 στις 10:49 μμ

      Φίλε μου Γιώργο
      Αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την τεράστια έκπληξη που μου επιφύλαξες με την αποστολή των φωτογραφιών μου από τον αγώνα. Ήταν όλες πολύ καλές. Συγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω και να σε ευχαριστήσω. Πραγματικά μένω υπόχρεος. Δεν ήξερα επίσης ότι είσαι το ίδιο πρόσωπο που έχεις την πολύ όμορφη ιστοσελίδα ΔΡΟΜΕΑΣ. Φαντάζομαι ότι θα είσαι και συμπατριώτης μου δηλαδή από την Κρήτη και αυτό με κάνει διπλά χαρούμενο. Από σήμερα πρόσθεσα και την ιστοσελίδα σου στις προτεινόμενες στο site μου. Σ ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα.
      Χάρης

  4. 21/12/2009 στις 1:25 μμ

    Τις φωτογραφίες που έστειλα στο yahoo τις πήρατε? γιατί ήταν αρκετά mb και φοβάμαι ότι δεν ήρθαν.

    • 22/12/2009 στις 10:50 μμ

      Φίλε μου
      Αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την τεράστια έκπληξη που μου επιφύλαξες με την αποστολή των φωτογραφιών μου από τον αγώνα. Ήταν όλες πολύ καλές. Συγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω και να σε ευχαριστήσω. Πραγματικά μένω υπόχρεος. Δεν ήξερα επίσης ότι είσαι το ίδιο πρόσωπο που έχεις την πολύ όμορφη ιστοσελίδα ΔΡΟΜΕΑΣ. Φαντάζομαι ότι θα είσαι και συμπατριώτης μου δηλαδή από την Κρήτη και αυτό με κάνει διπλά χαρούμενο. Από σήμερα πρόσθεσα και την ιστοσελίδα σου στις προτεινόμενες στο site μου. Σ ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλά χιλιόμετρα.
      Χάρης


Σχολιάστε

