7ος αγώνας Υπεραπόστασης 70 χιλιομέτρων, Στα αχνάρια του Μίνωα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 08.00

Πλησιάζει η μεγάλη μέρα, έφθασε ή ώρα για να δοκιμάσω τις δυνατότητες μου, τις δυνάμεις και τις αντοχές μου σε ένα πολύ μεγάλο αγώνα. Ένα δρόμο Υπεραπόστασης 70 χιλιομέτρων. Δεν είναι και λίγα; Κίνητρο για μένα μέσα στα άλλα ήταν και το γεγονός της πραγματοποίησης του στην Κρήτη στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και το ότι η διαδρομή ενώνει τα δύο Μινωικά παλάτια Φαιστού και Κνωσού. Βέβαια ποτέ στο παρελθόν δεν έχω τρέξει τόσα πολλά χιλιόμετρα αφού ο προηγούμενος αγώνας μεγάλης διαδρομής που είχα τρέξει ήταν 63,5 χιλιομέτρων. Όμως εμένα αυτό που με μαγεύει είναι η πρόκληση και ο εντοπισμός των ορίων της αντοχής μου. Δεν τα παρατάω εύκολα. Δεν έχω εγκαταλείψει ποτέ και σε κανένα αγώνα. Αυτό που περισσότερο με τρομάζει είναι ένας πιθανός μυϊκός τραυματισμός, οι κράμπες και γενικά τα απρόοπτα και οι αστάθμητοι παράγοντες. Δεν πάω όμως κι αδιάβαστος που λέμε. Έχω κάνει την προετοιμασία μου. Προετοιμάζομαι για τον αγώνα αυτό περίπου ένα τετράμηνο σε καθημερινή βάση, έχω διανύσει εκατοντάδες χιλιόμετρα και έχω αφιερώσει ατέλειωτες ώρες από την καθημερινότητα μου στερώντας τον χρόνο μου από άλλες δραστηριότητες.

Ο αγώνας βέβαια πέρα από την μεγάλη απόσταση έχει τις λοιπές δυσκολίες του αφού τα πρώτα 31 χιλιόμετρα είναι έντονα ανηφορικά, μέχρι το χωριό Αγία Βαρβάρα, αφού από μηδενικό υψόμετρο ανεβαίνουμε στα 650 μέτρα. Η εκκίνηση του αγώνα είναι από τις αρχαιότητες της Φαιστού και ακολουθεί η διαδρομή Μοίρες, Αγ. Δέκα, Αγια Βαρβάρα, Βενεράτο, Σίβα, Γιόφυρος, Λεωφόρος 62 Μαρτύρων, Χανιόπορτα, Όαση, Λεοφώρος Κνωσού, με τερματισμό τις Αρχαιότητες Κνωσού. Διοργανωτής του αγώνα είναι ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Κρήτης με την συνδρομή των Δήμων Τυμπακίου – Μοιρών – Γόρτυνας – Αγ. Βαρβάρας – Παλιανής – Ηρακλείου – Γαζίου – ΔΑΟΗ και του 4ου Δημοτικού Διαμερίσματος Ηρακλείου.

Οι γενναίοι που έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι τώρα είναι 25 μεταξύ των οποίων και 2 γυναίκες. Εγώ εύχομαι καλό δρόμο και καλό τερματισμό σε όλους τους συναθλητές μου, να απολαύσουμε την διαδρομή και στον τερματισμό κυρίως υγιείς να γιορτάσουνε μέσα σε αθλητικό πνεύμα την επιτυχία μας. Καλό κουράγιο!!!

Εδώ θα βρείτε την προκήρυξη του αγώνα, χάρτες και άλλες πληροφορίες για την διαδρομή.

1 σχόλιο

  1. 03/12/2009 στις 3:14 μμ

    «Φτερωτε Γιατρε» , καλη επιτυχια , καλη απολαυση και αυτης της διαδρομης που ηδη εχεις τρεξει και τερματισει με το μυαλο σου, ολο αυτο το διαστημα προετοιμασιας σου.

    Να εισαι γερός και δυνατος, να τερματισεις χαμογελαστος οπως σε εχουμε συνηθησει στους τερματισμους σου.

    Και μετα, να μας τα περιγραψεις εδω , ετσι;


Σχολιάστε

