Αγωνία μητέρας

Μια μάννα μου μεταφέρει την αγωνία της μέσω ενός ηλεκτρονικού μηνύματος και μου λέει.

Είμαι μητέρα 2 μικρών αγοριών, που τους αρέσει πολύ το σαλάμι, το ζαμπόν, η μορταδέλα, τα λουκάνικα και κάθε είδος αλλαντικών. Υπάρχει πράγματι σοβαρός κίνδυνος για την υγεία των παιδιών μου;

Έχω λοιπόν να πω σ αυτή τη μητέρα ότι η συχνή κατανάλωση κάθε είδους αλλαντικών μπορεί να προκαλέσει παχυσαρκία δεδομένου ότι το 30 μέχρι 60% πολλές φορές των αλλαντικών είναι λίπος. Προκαλεί αύξηση της χοληστερόλης και των λιποπρωτεϊνών του αίματος με συνέπεια την επιτάχυνση της αθηρωσκληρωτικής διαδικασίας η οποία οδηγεί σε καρδιαγγειακά νοσήματα. Παράλληλα αύξηση των πιθανοτήτων για ανάπτυξη διαφόρων μορφών νεοπλασιών λόγω της αυξημένης πρόσληψης ζωικού λίπους αλλά και διαφόρων νιτρωδών αλάτων, τα οποία περιέχονται στα αλλαντικά και χρησιμοποιούνται σαν συντηρητικά. Και τέλος αυξάνουν την αρτηριακή πίεση από το πολύ αλάτι το οποίο περιέχουν.

Σχολιάστε

