Ποτέ χωρίς το πρωινό σου

Όταν τρως πρωινό κάθε μέρα, αυτό σε βοηθά στο να είσαι περισσότερο συγκεντρωμένος, ειδικά αν είσαι μαθητής ή φοιτητής. Σου μειώνει την πείνα κυρίως κατά τις πρωινές ώρες και συμβάλει αποτελεσματικά στον έλεγχο του σωματικού βάρους σου. Για το πρωινό σου κάνε απλές και εύκολες επιλογές καταναλώνοντας τροφές όπως το γάλα και τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα δημητριακά ιδίως της ολικής αλέσεως, τα φρούτα και τους χυμούς φρούτων, το αυγό, το τυρί κλπ.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: