Αναδημοσίευση post μου από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Η καλή και έγκυρη εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ στο φύλλο της 17-01-2008 δημοσίευσε από την ιστοσελίδα μου το post μου με τίτλο << Το τελευταίο post του Ταγματάρχη >>. Η αναδημοσίευση έγινε στην τελευταία σελίδα της εφημερίδας, μέσα από την στήλη του εξαίρετου δημοσιογράφου Χρήστου Μιχαηλίδη (mich@enet.gr, www.bavzer.blogspot.com).
Το γεγονός αυτό μου έδωσε χαρά για την προσπάθεια που κάνω, δεδομένου ότι και άλλες φορές έχει γίνει αναφορά στο
site μου από άλλες εφημερίδες πανελλήνιας κυκλοφορίας.
Για να δείτε την αναδημοσίευση πατήστε εδώ.

Σχολιάστε

