Η συχνή κατανάλωση λιπαρών οξέων ωμέγα-3 από διάφορες πηγές, όπως είναι ψάρια, τα καρύδια και το λάδι σόγιας, μειώνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά επεισόδια έως και κατά 60%, όπως τεκμηριώνει μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στην Αμερικανική Επιθεώρηση Καρδιολογίας. Η έρευνα επίσης υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται να καταναλώνει κάποιος τεράστιες ποσότητες ψαριού για να το πετύχει. Ιδιαίτερα τα λιπαρά ψάρια, όπως το σκουμπρί, η ρέγκα, η σαρδέλα, ο σολομός, η πέστροφα, συνίσταται να καταναλώνονται δύο φορές την εβδομάδα. Περίπου 3 με 4 κουταλιές της σούπας καρύδια, πέντε φορές τη βδομάδα είναι αρκετά για να περιορίσουν από μόνα τους τον κίνδυνο απόφραξης των Στεφανιαίων Αρτηριών από 25% έως 40%.
Η τακτική επομένως κατανάλωση αυτών των λιπαρών οξέων, των ω-3, μέσα από τα ψάρια και τα καρύδια περιορίζει τον κίνδυνο και δρα καρδιοπροστατευτικά.
![image_1_participant_282[1]](http://farm1.static.flickr.com/240/1505164969_5f5292749b_m.jpg)
![image_1_participant_282[1]](http://www.msf-media.gr/banners/generic/msf-225x225.gif)


